Gondoljunk csak bele, hogy az általunk várva-várt filmbe nem véletlenül tesznek reklámokat. Természetesen, a reklám szünetben sokan elmegyünk hozni egy üdítőt vagy pattogtatni magunknak egy kis popcorn-t, esetleg átbeszéljük az eddig látottakat egymással, de sokan végig nézik a reklámokat is, és akarva akaratlanul elraktározzuk magunkban a hallottakat. Nem véletlen, hogy a tévés reklámiparban verseny folyik a főműsoridőben található reklámsávokért, ezzel egyidőben a figyelmünkért. Amennyiben egy jól kitalált szlogennel és zenével megírt reklámot látunk, az akár évekig is velünk maradhat, és befolyásolhatja legközelebb a döntésünket, mikor a bolt sorai közt, teszem azt, épp öblítőt szeretnénk választani. Szerintem mindenkinek van ilyen reklám a fejében, melyet már rég nem is sugároznak, mi mégis emlékszünk rá.
De pontosan ez a baja sokaknak a tévével, velük egyetemben nekem is; hogy nem személyre szabott reklámokat lát, olyat néz, ami nem érdekli, így sokan, főleg a fiatalabb korosztály, az internet robbanásszerű elterjedésével, már inkább az online térben kutakodik az őt érdeklő témákról, akciókról. Így könnyebben és gyorsabban tudnak lecsapni egy-egy jó ajánlatra. Manapság minden megtalálható a neten, illetve a barátaink is könnyedén megtudják osztani mi az, ami nekik tetszik, bevált, hasznos.
Így jártam el én is, ugyanis a régi szeretett pénztárcám, melyet már évek óta nyúzok, sajnos feladta a harcot, és be kellett ruháznom egy újba. Ezért az internet segítségére szorultam, hogy megtaláljam az ideális darabot. Így találtam rá a potenciális pénztárcámra, egészen pontosan itt: cipomarket.hu/bor-penztarcak/noi/penztarca
Sőt, nemhogy csak rátaláltam, de olcsóbban is hozzájuthattam, mivel éppen akcióban van az általam kiszemelt darab.
A honlapon egyszerűen tudtam tájékozódni, mivel egy modern, letisztult minimál oldal fogadott, ami teljesen jól átlátható és egyértelmű. A pénztárcák közül jól látható, minőségi fényképek alapján tudok választani és minden szükséges információt leírtak, amire kíváncsi vagyok. Anyag, szín, méret.
Sőt mivel az oldalon nem csak pénztárcákat árulnak, hanem főleg cipő a fő profiljuk és mellette még táskákat és pénztárcákat is forgalmaznak, így kinéztem magamnak egy a pénztárcámhoz passzoló kis női táskát is, illetve szemezgetek a cipő kínálattal, hiszen márkás cipők hatalmas kínálatával várják a honlapra érkező érdeklődőket. Így mindenki megtalálhatja a neki tetsző darabot, amiben a funkcionális keresés is nagy segítségre van, hiszen kereshetünk márka, szín, méret stb. alapján.
Mivel egyik barátnőmnek is meséltem erről az oldalról, ő is körül szeretett volna nézni. Zsuzsi eléggé izgulós fajta, így nagyon aggódott, amikor a kiszemelt Tamaris cipőjének a méretét próbálta kiválasztani. Elmondása szerint nála ez elég nagy rizikó. A cipomarket.hu oldalon Viszont egy annyira pöpec mérettáblázatot találtunk, amit szerintem még sehol máshol. Konkrétan minden márkához csatoltak egy egyedi méretbeosztást, ami fél centinként növekszik, szóval, ha leméred a lábad hosszúságát, akkor halálpontosan meg tudod állapítani, hogy mekkora cipőre lesz szükséged.
Ha pedig ez még mindig nem lenne elég, akkor kattints az elérhetőség fülre, ahol láthatod, hogy abból a tengernyi márkából, amit az oldal kínál, mindegyiknek külön felelőse lehet, mivel mindegyikhez más-más telefonszám van csatolva. Ez szerintem azért is tök jó, mert a vonal másik végén valószínűleg igazai „szakértő” lesz, aki kifejezetten azzal a márkával foglalkozik, ami iránt te érdeklődsz.
Egyébként az ott dolgozók egyedileg foglalkoznak a számlázással, a csomagolással és a forgalom lebonyolításával, így az oldal kifejezetten felhívja a figyelmet, hogy előfordulhat, hogy nem fogják rögtön felvenni a telefont. Éppen ezért inkább az e-mailes megkereséseket részesítik előnyben, amire 1 napon belül válaszolnak is, amennyiben munkanapon írjuk azt meg.
Lehetőség van e-mailen keresztül is rendelni, ilyenkor a következő adatokat szükséges megadni: e-mail cím, a telefonszámod, a számlázási címed, a termék neve, cikk száma és persze mérete, és ha még bármilyen egyéb megjegyzésed lenne a rendeléshez, akkor azt is írd bele az e-mail szövegébe.
A kiszállítás is viszonylag gyorsan zajlik és országosan és amennyiben 60.000 Ft feletti vásárlás esetén pedig ingyenes. Az alatt mindössze egy 1000 forintos díjjal kell számolni, teljesen mindegy, hogy utánvéttel fizetsz, vagy utalással. A cipomarketes termékeket a GLS futár szállítja, általában munkanapokon 8 és 17 óra között, ezért érdemes olyan szállítási címet megadni, ahol éppen tartózkodsz ebben az időszakban. Alapesetben a munkahelyet javasolja az oldal, de gondolom, most a legtöbben, hogy home office-ban dolgoznak, inkább otthonra kérik. A lényeg, hogy át tudd venni a csomagot, ha futár érkezik.
Még egy utolsó fontos dolog: ha 70 ezer forint felett vásárolsz, ami valljuk be azért annyira nem lehetetlen küldtetés, akkor csak és kizárólag előre történő utalással lehet rendezni a számlát.
Ehhez a kínálathoz akár te is kényelmesen, az otthon melegéből hozzá tudsz jutni, anélkül, hogy üzletek sorát kellene végig járnod. Én viszont egyelőre még csak a pénztárcákról tudok véleményt mondani, de szerencsére nem kellett csalódnom. Ha kicsiben akarsz kezdeni, akkor először ezt a kínálatot nézd meg: cipomarket.hu/bor-penztarcak/noi/penztarca